Waar zit het verschil hem dan in? Presentators?quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:57 schreef wdn het volgende:
[..]
nee dit is puur vanwege de NL versie.
UK, IER, NZ, AUS zijn gewoon geweldig.
IER? Misschien moet sbs die ook eens uitzenden danquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:57 schreef wdn het volgende:
[..]
nee dit is puur vanwege de NL versie.
UK, IER, NZ, AUS zijn gewoon geweldig.
Nog genoeg tijd tussen NL en Australie straksquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
IER? Misschien moet sbs die ook eens uitzenden dan
Ja.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Waar zit het verschil hem dan in? Presentators?
kip zonder leverquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:09 schreef roos85 het volgende:
Als ze maar niet als een kip zonder kop door de keuken lopen.
Er kijkt geen kip naar deze afleveringquote:
Monique voelt zich kiplekker.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Er kijkt geen kip naar deze aflevering
Er wordt een pittige strijd geleverd met de kipquote:
Ik kijk verder alleen masterchef Australie, maar de presentatoren zijn daar veel leuker, de deelnemers zijn leuker, de gastchefs zijn veel beter, het algehele niveau is veel hoger en ze hebben leukere opdrachten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Waar zit het verschil hem dan in? Presentators?
kaas of chocolade?quote:
lastig hèquote:
in de reclame even op en neerquote:Op maandag 11 april 2016 18:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja.. En nu krijg ik er trek in en beide niet in huis
rare combi ;pquote:Op maandag 11 april 2016 18:39 schreef wdn het volgende:
Gister een heel blok kaas opgepeuzeld.
Met gurkjes en haring.
Kan je ook opeten ;pquote:
Nee! augurkjes met kaas is lekker!quote:
Haha ik vind haring zo enorm viesquote:Op maandag 11 april 2016 18:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee! augurkjes met kaas is lekker!
En die haring is gewoon lekker
Is wel in plakjes.quote:
Heheh ;p Ik eet gewoon zo die plakjes op als ik echt zin heb in kaas. Daarom haal ik het niet meer in huisquote:Op maandag 11 april 2016 18:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Is wel in plakjes.
Plus dat ik niet zo'n kaas-tik heb
Dan moet je niet klagenquote:
Eentje van gisteren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Jaquote:
ze oogt wat prikkelbaarquote:
Ach, daar moet je een beetje doorheen prikken.quote:Op maandag 11 april 2016 18:58 schreef franklop het volgende:
Niet echt een samenhangend geheel deze opdrachten. Kaas uit Zwitserland en zee-egel uit euh de zee
quote:Op maandag 11 april 2016 18:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Ach, daar moet je een beetje doorheen prikken.
ze zullen het vast voor een prikje hebben kunnen krijgenquote:Op maandag 11 april 2016 18:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Ach, daar moet je een beetje doorheen prikken.
Niet mee eensquote:
Je mist ook niks ;p geen geweldig seizoen dit. Fijn dat je er al woont!quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:47 schreef Nizno het volgende:
Ik kom even zwaaien, verhuizing zo goed als achter de rug, nu nog wat details maar verder woon ik er al prima
Heb MC NL nog steeds niet gemist dus ik haak weer in bij de volgende serie
Sowiesoquote:
Dat vermoedde ik al, ik las zo nu en dan wel eens mee en kon het enthousiasme al niet proeven..quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:49 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Je mist ook niks ;p geen geweldig seizoen dit.
Thanks. Ben er ook erg blij mee. En nu ga ik verder finetunen.quote:Fijn dat je er al woont!
Have fun!quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al, ik las zo nu en dan wel eens mee en kon het enthousiasme al niet proeven..
[..]
Thanks. Ben er ook erg blij mee. En nu ga ik verder finetunen.
Dank je. Hier ook geen vaatwasserquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:13 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb zo'n medelijden altijd met de mensen die moeten afwassen
Haha ik zelf ook niet. Net ff snel gedaan. Ben maar alleen dus is altijd maar 5 minuten werkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |